duminică, 30 ianuarie 2011

Fa ce iti doresti...

Ajungi la un moment dat sa-ti dai seama ca nu ai facut ce ti-ai dorit,ca ai facut ce au vrut altii,ca ai facut tot ce ai putut sa nu ii dezamagesti pe cei pe care ii iubesti.
Si atunci incep sa apara regretele.Si incepi sa suferi si sa te intrebi daca a meritat.Si nu stii ce sa-ti raspunzi.Nu stii daca a meritat...
Se spune ca daca te poti gandi fara regrete la ziua de ieri si fara teama la ziua de maine,esti un om fericit.Eu zic ca toti avem regrete si toti ne temem de ceva anume.Poate la ziua de maine nu ma gandesc cu teama,dar am regrete si nu prea imi place sentimentul asta.Nu am regrete pentru tot ce am facut,dar pentru cate as fi putut sa fac si nu am facut,am foarte multe.Tocmai de-asta m-am hotarat sa fac ceea ce simt,nu ce vor cei de langa mine sau ce cred eu ca i-ar face fericiti.
Nu trebuie sa ii faci pe cei de langa tine sa sufere,dar nici sa ti se invarta universul in jurul lor.
Timpul nu poti sa il dai inapoi...
Asa ca,nu mai sta pe ganduri:tine-i aproape pe cei care te iubesc,nu pei cei pe care ii iubesti tu(pentru ca pe acestia ii poti pierde oricand) si fa ce iti doresti cu adevarat,nu ce ar vrea altii,pentru ca viata e prea scurta ca sa le poti face tuturor pe plac.
Numai asa vei ajunge sa spui ca esti fericit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu