luni, 28 februarie 2011

Draga mea iubire

"In aceasta seara tarzie de toamna,neavand prea multe lucruri de facut decat sa stau pe valiza mea si sa-mi reamintesc toate lucrurile frumoase pe care le-am lasat si care ma asteapta acasa,nu vreau si nici nu pot sa nu ma gandesc la tine,la singura persoana pe care am iubit-o si o iubesc cu adevarat.
Azi te-am sunat...Mi-a facut mare placere sa-ti aud din nou vocea blanda si frumoasa,care m-a facut intotdeauna sa uit de toate necazurile si greutatile.
In momentele de tacere pe care le-am avut la telefon,iti auzeam respiratia si aveam senzatia ca esti langa mine,langa corpul meu,iar tu imi suflai usor in urechea dreapta precum adierea vantului de vara,intr-un apus de soare pe malul marii.
Mi-e tare dor de tine si de zambetul tau fermecator,mi-e dor de ochii tai frumosi in care am vazut si in care se oglindeste iubirea,mi-e dor de chipul tau de inger pe care il port tot timpul in gandul si in inima mea,mi-e dor de tot ce te caracterizeaza si simbolizeaza iubirea.
As vrea sa te tin in brate,sa te strang la pieptul meu si sa-ti simt bataile inimii,ce bate in acelasi ritm cu inima mea,sa-ti ating obrajii ce seamana cu doi trandafiri inrourati,sa simt buzele tale dulci si umede contopindu-se cu ale mele,as vrea sa ma tii iarasi cu capul pe pieptul tau si sa te joci cu mainile prin parul meu,as vrea sa ne privim in ochi unul pe celalalt,sa ne tinem strans de maini si sa ne soptim:"te iubesc",dar cel mai mult imi doresc sa nu ma parasesti niciodata si sa ma iubesti atat cat te iubesc si eu.
Te iubesc nespus de mult,chiar daca nu prea o arat,dar tu ma cunosti destul de bine si stii ca asa sunt eu si nu te-as inlocui cu nimeni din lumea toata.
Caldura dragostei tale face dintr-o zi trista,cea mai senina zi,iar tot ceea ce atingi tu se transforma intr-un lucru sfant.Tu esti asemeni unei zane bune care cu sufletul ei bun,face ca viata mea sa fie mai frumoasa si mai plina.Nu stiu ce-as face daca te-as pierde...
Te iubesc precum iubesc florile de primavara si te astept precum astept o zi de 20 iunie 2002.In cele mai grele momente,poza cu tine este singura mea alinare.Timpul care trece,ma face sa vad ca te iubesc mai mult decat cred si ma face sa imi dau seama ca in viata mea nu mai exista nimeni decat tu,singura stea de pe cer,care ma priveste si care ma face sa merg pe drumul cel mai bun.Tu esti luceafarul de dimineata,ce-mi lumineaza drumul cand plec de acasa.Lacrimez deseori cand disperarea ma ajunge,cand gandurile negre imi intuneca mintea,cand ma gandesc ca tu esti in alta lume decat sunt eu.Pentru tine as face orice,indiferent cat de greu ar fi si daca ar fi nevoie,i-as da viata inapoi lui Dumnezeu.


Te iubesc din tot sufletul meu!


Cineva a scris ca:

NICI DEPARTAREA,NICI MORMANTUL,
NICI CEL CE TINE-N MAINI PAMANTUL,
NU POATE PUNE DESPARTIRE
ACOLO UNDE E IUBIRE.

Si cred asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu