marți, 3 august 2010

Ai grija de el!

Eu nu pot sa-i mai fiu alaturi,tot ce am acum in gand e sa las totul in trecut,nu mai pot sa lupt ..e prea tarziu si prea departe pentru a mai visa,o sa las in urma chiar si fericirea mea,pentru ca fericirea mea e el..iar acum renunt la tot..

Dar inainte vreau sa ma asigur ca lui ii va fi bine si tu oricare ai fi sa ai grija de el,sa-l iubesti cum n-ar mai face-o nimeni altcineva,sa-l ridici cand cade,sa fi ingerul lui,sa nu-i lasi vreodata ochii fara culoare,sa-i schimbi lacrimile in zambet,sa-i inchizi ochii si sa-l faci sa viseze cat mai profund,sa pictezi cu el amintiri pe-o stea,sa nu lasi ploaia sa cada peste zambetul lui,sa-i incalzesti sufletul,sa-i fi alaturi mereu,sa nu-l ranesti,sa-i demonstrezi totul printr-un simplu gest,sa zambesti doar pentru el,sa faci tot ce mie nu mi-e permis...sa-l faci FERICIT.


Sa nu judeci trecutul ca sa-l faci nefericit,stai linistita ca vei intelege totul la momentul potrivit si nu incerca sa-l schimbi,crede-ma e perfect asa cum e...si nu vreau sa-l vad schimbat ci doar fericit!

Nu incerca sa-l intelegi,doar iubeste-l si ai grija de el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu